اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۳۵۲
نه زمانی که دوم بودیم دچار غرور شدیم و نه حالا مایوس می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: نه زمانی که دوم جدول بودیم دچار غرور شدیم و نه الان که باختیم مایوس می‌شویم و به تلاشمان تا انتها ادامه می‌دهیم.
۲۰:۰۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی اصغر کلانتری بعد از باخت مقابل ملوان در شهر انزلی به خبرنگاران گفت: به تیم ملوان تبریک می گویم؛ انتظار چنین بازی سختی را در شهر انزلی داشتیم.

وی ادامه داد: نیمه اول در شرایطی که ملوان موقعیت آنچنانی نداشت و تنها مالکیت توپ را داشت توانست روی اشتباه بازیکن ما به گل برسد، اما آنچه جریان بازی را تغییر داد تصمیم داور مسابقه بود که در مورد این تصمیم کرمانشاهی نمی‌دانم چی بگویم، اما براحتی هر چه تمام حق یک استان و جوانان سرباز این تیم مزین به نام شهید خورده شد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تصریح کرد: چند روز مانده به عید داور تنها یک مسابقه تعیین شد و آنهم داور مسابقه ما بود و باید اذعان کنم هر چه از قضاوت داوران با تجربه ترس دارم از داوران جوان هراسی ندارم.

کلانتری افزود: اگرچه گل تیم حریف نیز به اشتباه مردود اعلام شد، اما نگرفتن پنالتی نیمه اول به شدت تاثیرگذار بود چون می‌توانست روند بازی را تغییر دهد. به همین دلیل باشگاه حتما شکوائیه خود را به کمیته داوران اعلام می‌دارد و انشالله ترتیب اثر داده شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی خاطر نشان کرد: ما نه تنها زمانی که دوم جدول بودیم دچار غرور شدیم و نه الان که باختیم مایوس می‌شویم و به تلاشمان تا انتها ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری